Využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.
Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy.
Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.
Pohon zajišťuje Briggs&Stratton 850 I/C, obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
K pohonné jednotce je možno připojit celou řadu pracovních nástavců. Jaké to mohou být použijte odkaz na domovské stránky DAKR
https://www.dakr.com/pohonna-jednotka-panter-fd-2h.html
Základní technické parametry:
Pojezd: |
ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad |
Rychlosti: |
vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod |
Náprava: |
s diferenciálem a automatickou uzávěrkou |
Převodovka: |
hydrostatická Tuff Torq K46DE |
Další vybavení: |
brzda |
Útlum vibrací motoru: |
4 silentbloky |
Řidítka: |
nastavitelná výškově i do stran |
Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem |
Vnější obrys kol: |
65 a 68 cm |
Hmotnost jednotky: |
56 kg |
Motor: |
4takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV |
Palivo: |
benzin Natural 95 |
Obsah motoru: |
190 cm3 |
Válec |
litinový |
Pracovní otáčky motoru: |
3.060 ot/min |
Celkový max. výkon motoru: |
6,5 HP/4,8 kW |
Výkon motoru při 3.060 ot/min: |
5,0 HP/3,7 kW |
Kroutící moment při 3.060 ot/min: |
11,5 Nm |
Mazání motoru: |
tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem |
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče |